U presidente di Sri Lanka rialza a prohibizione d'importazione di glifosatu
U presidente di u Sri Lanka, Ranil Wickremesinghe, hà rialzatu a pruibizione di u glifosatu, un erbaccia chì dà in una dumanda di longa data di l'industria di u tè isulana.
In un avvisu di u ghjurnale publicatu sottu a manu di u presidente Wickremesinghe cum'è Ministru di Finanze, Stabilizazione Ecunomica è Politiche Naziunale, a prohibizione di l'importazione di glifosatu hè stata rialzata cù effettu da u 5 d'Aostu.
Glyphosate hè statu spustatu à una lista di bè chì necessitanu permessi.
U presidente di Sri Lanka Maithripala Sirisena hà inizialmente pruibitu u glifosatu sottu l'amministrazione 2015-2019 induve Wickremesinghe era Primu Ministru.
L'industria di u tè di Sri Lanka in particulare cum'è hà fattu lobby per permette l'usu di glifosatu, postu chì hè unu di i diserbanti accettati in u mondu è l'alternattivi ùn sò micca permessi da a regulazione alimentaria in alcune di e destinazioni d'esportazione.
Sri Lanka hà rializatu a pruibizione in nuvembre 2021 è hè stata riimposta è dopu u ministru di l'agricultura Mahindanda Aluthgamage hà dettu chì hà urdinatu à u funziunariu rispunsevule per a liberalizazione per esse eliminata da u postu.
Tempu di Postu: Aug-09-2022