U settanta unu per centu di l'agricultori hà dettu chì u cambiamentu climaticu hà digià un impattu nantu à e so operazioni agricule cù assai più preoccupati di pussibuli ulteriori disrupzioni in u futuru è u 73 per centu chì anu più pesti è e malatie, secondu una stima approssimativa da i cultivatori.
U cambiamentu climaticu hà riduciutu u so redditu mediu di 15,7 per centu annantu à l'ultimi dui anni, cù unu in sei cultivatori chì rapprisentanu perdite di più di 25 per centu.
Eccu alcuni di i risultati chjave di l'inchiesta "Voice of the Farmer", chì hà revelatu i sfidi chì i pruduttori di u mondu facenu quandu cercanu di "mitigà l'impatti di u cambiamentu climaticu" è "adattà à e tendenze future".
I vignaghjoli aspettanu chì l'impatti di u cambiamentu climaticu cuntinueghjanu, cù u 76 per centu di i rispondenti preoccupati per l'impattu nantu à e so splutazioni anu dettu chì i viticultori anu sperimentatu l'effetti avversi di u cambiamentu climaticu nantu à e so splutazioni, è à u stessu tempu ghjucanu un rolu chjave in affruntà questu. sfida tamanta, per quessa hè cusì impurtante di fà a so voce davanti à u publicu.
E perdite identificate in stu studiu dimustranu chjaramente chì u cambiamentu climaticu pone una minaccia diretta à a sicurezza alimentaria globale. In fronte à una pupulazione glubale in crescita, sti scuperti devenu esse un catalizzatore per u sviluppu durevule di l'agricultura regenerativa.
Ricertamenti, a dumanda di 2,4D è Glyphosate hè in crescita.
Tempu di Postu: 11-Oct-2023