Cina face avanzamenti in a prevenzione di a malatia virali di Solanaceae

A Cina hà fattu scuperte in a prevenzione di a malatia virali di Solanaceae dopu l'usu di droga dsRNA nano à l'acidu nucleicu, secondu l'Accademia Cinese di Scienze Agricole.

U squadra di esperti hà utilizatu in modu innovativu nanomateriali per trasportà l'acidi nucleici attraversu a barriera di u polline, trasmette dsRNA senza assistenza fisica esterna, è attivendu RNAi dopu a consegna in e particelle di polline per riduce u trasportu di virus in e sementi.

L'usu di nanoparticuli dsRNA per u cuntrollu di pesti hè cunsideratu cum'è una tecnulugia rivoluzionaria in u campu di a prutezzione di e piante in u futuru.

Nta l'ultimi anni, a squadra hè impegnata à sviluppà strategie di prevenzione è di cuntrollu verdi per i pesti è e malatie, è hà realizatu una ricerca sistematica nantu à una destinazione precisa è ecologica.

U studiu hà paragunatu l'effetti antivirali di quattru metudi di furnisce dsRNA à e piante, chì sò a penetrazione, spraying, soaking root, è l'internalizazione di u polline.

È i risultati mostranu chì i NPs HACC-dsRNA biocompatibili ponu esse usatu cum'è un vettore di trasportu biomolecular simplice, è ancu com'è un traspurtadore potenziale per a manipulazione di caratteristiche non transgeniche di e piante. A trasmissione verticale di e malatie virali di a pianta pò esse ridutta, riducendu cusì a rata di trasportu di virus di e sementi di a prole per internalizazione di u polu cù NPs.

Questi risultati dimustranu i vantaghji di a tecnulugia RNAi basata in NPs in l'allevu di resistenza à e malatie è sviluppanu novi strategie per a ripruduzzione di resistenza à e malatie di e piante.

U rapportu hè statu ancu lanciatu in ACS Applied Materials & Interfaces, unu di i ghjurnali più autoritarii in Cina.

Eccu alcuni pesticidi per prevene i pesti nantu à a verdura.

Dimethoate 40% EC

Deltametrina 2,5% EC

乐果40% EC


Tempu di post: 29-jun-2023