Ultimamente u 23rdA China International Agrochemical & Crop Protection Exhibition (CAC) hà ghjuntu à un successu successu in Shanghai, Cina.

Dapoi u primu tempu di tenuta in u 1999, cun u sviluppu longu è cuntinuu, CAC hè diventatu a più grande mostra di chimica agricula in u mondu, è hà ottenutu a certificazione UFI in 2012.

Fighjendu nantu à a nova normale, novi campi, è novi opportunità, CAC2023 combina a doppia unità di piattaforme in linea è mostre offline, attraversu diverse manere cum'è riunioni prufessiunale, liberazione di novi prudutti è tecnulugia, per accelerà u sviluppu di l'industria agricula. U scopu di creà a più impurtante piattaforma di scambiu è cooperazione cummerciale, chì integra cù a visualizazione di i prudutti, u scambiu tecnicu, l'interpretazione di pulitica è a negoziazione cummerciale per l'espositori è i visitatori.

À questu tempu, a mostra durò trè ghjorni da u 23 di maghjurdà u 25 di maghjuth. Hà appellu millaie di espositori è visitatori da parechji paesi è regioni di u mondu à vene. Fornisce à e persone chì sò specializate in l'affari agriculu è a ricerca una grande opportunità per cumunicà faccia à faccia.

A nostra cumpagnia AgroRiver hà ancu participatu à a mostra cum'è espositore. Cù un grande onore, avemu scontru è avutu una conversazione amichevule cù parechji clienti chì anu digià stabilitu una bella cullaburazione cun noi, è avemu ancu trovu novi chances per allargà a nostra attività cumunicanu è scambià carte d'affari. Questa mostra per noi hè un novu puntu di partenza, significa novi opportunità è novi sfide. Semu determinati à fà sforzi persistenti per fà u nostru travagliu un livellu più altu.

 


Tempu di posta: 06-06-2023