Bromadiolone 0,005% bait rodenticida
Descrizzione di i prudutti
Informazioni basiche
Nome cumuni: broprodifacoum (Republic of South Africa)
CAS No.: 28772-56-7
Sinonimi:RATOBAN;SUPER CAID;SUPER-ROZOL;Bromadiolone;Bromoadiolone
Formula Molecular: C30H23BrO4
Tipu Agrochimicu: Rodenticida
Modu d'Azzione: Bromadiolone hè un rodenticida altamente tossicu. Hà un bonu effettu di cuntrollu nantu à i roditori domestici, l'agricultura, l'allevamentu di l'animali è i pesti forestali, in particulare quelli resistenti. U periodu d'incubazione media 6-7 ghjorni. L'effettu hè lentu, ùn hè micca faciule per fà spaventà i topi, è faciule di distrughje cumplettamente e caratteristiche di i topi.
Formulazione: 0,005% esca
imballaggio
10-500g saccu d'alu, 10kg secchio in massa o secondu u requisitu di i clienti.
Applicazione
1. Bromodiolone hè u rodenticide anticoagulant di a seconda generazione, hà una bona palatability, forte virulenza, è hè efficace contru i topi resistenti à l'anticoagulant di prima generazione. Per u cuntrollu di i topi di casa è salvatichi. Pò esse fattu in 0,005% esca cù 0,25% liquidu, esca cù risu, granu, etc. Per cuntrullà i topi di a stanza, 5 ~ 15g esca poison per stanza, 2 ~ 3g esca per pila; Per cuntrullà i roditori salvatichi, mette in i buchi di topi è aumentanu a dosa di droga in modu adattatu. Dopu chì l'animali ingerisce u ratu mortu avvelenatu, pruvucarà duie volte avvelenamentu, cusì u ratu mortu avvelenatu deve esse intarratu prufondamente.
2. Per urbani è rurali, residenziale, alberghi, ristoranti, magazzini, salvatichi è altri cuntrollu di roditori ambientali.
3.Bromodiolone hè un rodenticide anticoagulant novu è assai efficau di a seconda generazione, chì hà e caratteristiche di forte virulenza, alta efficienza è spettru largu, sicurità, è ùn pruvucarà micca a seconda avvelenamentu. A virulenza aguda à MUS musculus era 44 volte quella di diphimurium sodium, 214 volte quella di rodenticida è 88 volte quella di l'etere rodenticida. Havi un effettu di uccisione ideale in uccisione di più di 20 tipi di topi salvatichi in pasture, terreni agriculi, zone forestali, zone urbane è rurali, chì sò resistenti à a prima generazione di anticoagulanti in u tempu.